Het verbeteren van vaardigheden op het vlak van relatiemanagement.
Het verbeteren van vaardigheden op het vlak van relatiemanagement.
De opleiding is bestemd voor medewerkers die gedetacheerd zijn bij klanten en waarvoor het verstevigen en uitbouwen van de relatie behoort tot hun kerncompetenties.
Tijdens de eerste dag wordt deelnemers aangeleerd hoe zij de relatie met hun klanten op persoonlijk en organisatorisch vlak kunnen versterken. Zij leren door beter relatiemanagement een proactieve bijdrage te leveren aan het resultaat van hun klanten.
Onderwerpen:
Na afsluiting van de eerste dag krijgen de deelnemers de opdracht voor het maken van een 30-dagen plan. In dit plan wordt antwoord gegeven op de volgende vragen:
Het plan leveren zij binnen 7 dagen in, waarna de uitvoering van het plan gestalte kan krijgen. Tijdens het terugkom dagdeel staan presentaties van de deelnemers centraal. Iedere deelnemer presenteert op eigen wijze de resultaten van het 30-dagen actieplan. De vorm waarin zij hun resultaat presenteren staat vrij.
Heb je vragen over deze opleiding of wil je meer informatie over ons opleidingsprogramma? Mail dan naar [email protected] en je krijgt zo snel mogelijk antwoord! Natuurlijk zijn wij ook telefonisch bereikbaar via tel: 085-2736170.