GRC- Event “How to get in control in emerging markets”

Steeds meer bedrijven zijn internationaal actief of hebben plannen om internationaal te gaan, met name in opkomende markten zoals Zuid-Amerika, Azië en/of Afrika. Je hoort verhalen over wat allemaal fout kan gaan en welke risico’s daarbij horen. Ook onderwerpen zoals cultuurverschillen en ethiek blijken vaak een bottleneck om hier uiteindelijk succesvol te ondernemen.

Joop Brakenhoff,  Executive Director Internal Audit van Heineken International B.V. en Mario van der Ende, Nederlands ex-voetbalscheidsrechter hebben onze gasten een bijzonder seminar bezorgd op 16 mei. Alle dilemma’s die dit onderwerp raken zijn aan bod komen. Ieder vanuit zijn perspectief, waren ze beiden absoluut garant voor een inspirerende avond.

Lees ook

Data Professionals geslaagd

Gisteren zijn onze Data Professionals geslaagd voor de Big Data Foundation en...

Lees meer

GRC IIA Congres

We kijken terug op een heel geslaagd GRC Congres van het IIA....

Lees meer

Wintersport in Sölden met collega’s

Met collega’s zijn wij weer op Wintersport gegaan in Sölden, Oostenrijk. Het...

Lees meer