Persbericht RSG A&R Marc de Meij

Met genoegen brengen wij u op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen binnen RSG Finance.

RSG Finance is de afgelopen jaren hard gegroeid en heeft een professionele naam opgebouwd zowel richting financiële professionals als de opdrachtgevers. Dit fundament is een prachtige basis om verder door te groeien. Met ingang van 1 januari 2019 is Marc de Meij gestart als Business Unit Director van de unit Accounting & Reporting om met het team de ambities waar te maken. Marc heeft een bewezen trackrecord binnen de branche en een groot netwerk binnen de zakelijke dienstverlening opgebouwd.

RSG is erg verheugd dat ze Marc aan zich heeft weten te verbinden. Managing Director en founder van RSG Ivo van Lierop: ”Accounting & Reporting is de unit van waaruit RSG Finance is ontstaan in 2007. RSG heeft de afgelopen jaren prachtige klanten aan zich weten te verbinden zoals ASML, Vanderlande en MARS en tevens ook een unieke groep aan getalenteerde professionals. Alle units zijn nu volwassen maar hebben nog voldoende potentie verder te groeien en die ambitie hebben we ook. Het is daarom belangrijk dat de units een stevig management krijgen met de missie onze ambities te verwezenlijken, en voor de unit Accounting & Reporting is Marc met deze doelstelling aangetrokken. Samen zullen we deze ambitie gaan waarmaken en we wensen Marc dan ook van harte welkom en veel succes met deze prachtige nieuwe rol”.

Namens de directie van RSG Finance

Lees ook

Barbara Fons: “Door te kijken wat een persoon drijft en waar iemand ook écht gelukkig van wordt, probeer ik telkens weer het verschil te maken in mijn werk”

Barbara is 23 jaar en recent afgestudeerd als toegepast psycholoog. Met een...